תקופת הבחירות בישראל כבר מתקרבת ורחשים תקשורתיים כבר נישאים באוויר. ייתכן ולאחרונה הם קצת מפנים את מקומם למצב הביטחוני, אך התקופה הזו בהחלט לוקחת נתח ומקום בקרבו של כל ישראלי המתעניין במדינתו. המפלגות השונות מנסות לכבוש באמצעות דרכים שונות את דעת הקהל. השאלה שתמיד נשאלת בקרב המפלגות היא – מה הדרך הטובה ביותר לשווק את המפלגה ולגרום לקהל לבחור בה? אין כל ספק שלמנטרות הפוליטיות, לאישים הפועלים במפלגה ובכלל לכל מה שהיא משדרת ישנה חשיבות עליונה – אך ישנם דרכים נוספות ומתוחכמות לגרום לאדם לסימפטיה כלפי מפלגה מסוימת ואחת הדרכים המיוחדות האלו היא באמצעות מוצרי פרסום לבחירות.
שימוש במוצרי פרסום לבחירות כתנאי להצלחה בבחירות
דעת קהל נמדדת קודם כל במידת החשיפה של הקהל לדעה אותה הוא צריך לגבש על משהו. בדיוק בגלל זה מתחילים קודם כל בגיבוש הדעות והמטרות והפגשתם עם הקהל. דרכים שונות ויקרות קיימות על-מנת לקבל חשיפה: ג'ינגלים ברדיו, תשדירים בטלוויזיה, כתבות סמויות בעיתונים וכל נושא יחסי הציבור – אך דרך יעילה באמת היא גישה לדעת הקהל באמצעות מוצרי פרסום לבחירות. הסיבה העיקרית היא שהשיטה הזו זולה בהרבה מדרכי שיווק אחרות, אך לא רק: מדובר גם ביכולת ליצור סימפטיה בין הבוחר הפוטנציאלי למפלגה באמצעות נתינת מתנה עבורו. הסימפטיה תישאר ותיצרב במוחו, על כך אין עוררין ויעיד על כך הסקר שנערך במסגרת הגוף ASI שבחן את ההתנהגות של אדם אשר קיבל מוצר פרסום – לא פחות מ-50% פנו לאחר מכן להיכנס לאתר המפלגה על-מנת לשמוע עוד אודותיה. כאשר אדם מקבל משהו מוחשי ביד, הוא יכול להתחבר אליו יותר והצריבה נעשית חזקה יותר – בטח שיותר מכזו בפרסומת משמיצה בטלוויזיה. אם בנוסף לכל זה, זה גם זול יותר – אז למה לא?
רכישת מוצרי פרסום לבחירות עבור המפלגה
את המחירים הטובים ביותר והמוצרים ברמת האיכות הגבוהה ביותר ניתן למצוא באולגיפטס שמספקת שירותי מוצרי פרסום לפריימריס, לבחירות הכלליות ולבחירות לרשויות המקומיות.
במסגרת המוצרים השונים ניתן למצוא כובעים, חולצות, מניפות, תרמוסים, כוסות תרמיות, בקבוקי ספורט, עטים, מטריות ואפילו עוגיות מזל מיוחדות עם מסר משמעותי בפנים.